Friday, June 17, 2011

Review Weslo treadmill - A Treadmills Weslo një Blej mirë për ju?


Duke marrë parasysh një punë rutine Weslo? Ritëm treadmills Weslo janë disa nga treadmills buxheti më popullor në treg sot. Ju zakonisht mund t'i gjeni në një sërë vendesh, duke përfshirë dyqane dhe online.

Por ata janë një blej mirë për ju? Këtu është një pasqyrë të shkurtër të shtëpisë treadmills Weslo së bashku me anët e forta dhe të dobëta të markës për t'ju ndihmuar të përbëjnë mendjen tuaj.

Weslo është në pronësi dhe prodhuar nga ICON Health and Fitness, një nga prodhuesit më të madh të treadmills në botë. Ata gjithashtu të markave të veta, si epik, Image, Healthrider, ProForm, Track nordike dhe Reebok.

Weslo ofron dy manuale dhe treadmills motorizuara me një sërë mundësish, si Monitors Heart Rate, handweights, compatibility iFit, foldability, pjerrėsi rregullueshme dhe më shumë.

Pikat e Forta:

1) Affordable - Modelet Weslo janë patjetër të përballueshme për palestër në shtëpi me një buxhet. Duke filluar nga rreth $ 249 për një motorizuara > Rutine dhe $ 99 për një punë rutine manual ju me të vërtetë nuk mund të gjejnë një punë rutine e lirë se një Weslo.

Weslo ka prezantuar edhe disa modele të lartë në fund në varg $ 700 + që të ju jap mundësi edhe më shumë se treadmills e tyre buxhetore si programe stërvitje më shumë, cushioning më të mirë dhe motorët më të fortë.

2) Treadmills Manual - Nëse jeni duke kërkuar për një punë rutine manual, ju ndoshta do të konsiderojnë një Weslo. Weslo ofron disa nga manuali më popullore> Treadmills për shitje me pjerrësi të rregullueshme dhe tregon të madh LCD.

3) Emri ngurta Brand - Në këtë ekonomi të pasigurt, disa më të vogla prodhuesit e pajisjeve palestër kanë tashmë kishte të paraqesin për mbrojtjen e falimentimit.

Që Weslo është një pjesë e prodhuesit e pajisjeve më të mëdha palestër në Amerikën e Veriut, ju mund të jeni mjaft të sigurt se ata do të jenë rreth e rrotull për një kohë në rast se keni nevojë për shërbimin punë rutine tuaj.

Dobësitë:

1) Çmimi Ashtu si mund të jetë një forcë,ajo mund të jetë një dobësi. Ju thjesht nuk mund të ndërtojë një punë rutine me cilësi të lartë për këtë çmim. Shumica e modeleve Weslo janë treadmills themelore me karakteristika kockat zhveshur. Dhe ata janë definitivisht nuk rekomandohet për përdorim të rënda ose të rrjedhshëm.

2) treadmills Shumica ofrojnë garancitë e varfër prej rreth 90 ditë - që nuk ju jap mbrojtje shumë të investimit tuaj.

3) Në kushtet e këmbë hapësirës, ​​treadmills Weslo kanë disa nga treadbelts vogël në treg (për shembullC32 Weslo Ritëm është rreth 15 x 45 "). Ndërkohë që kjo nuk ju jap një punë rutine shumë kompakt, sipas mendimit tim, ajo nuk është me të vërtetë e sigurt. Veçanërisht nëse ju jeni i gjatë, ju do të ndjeni sikur ju jeni duke u pakësuar rutine.

4) Shumica e modeleve Weslo nuk ofrojnë një prekje ano (ku ju shtyjnë një buton, ndërsa në këmbë dhe të anojnë automatikisht rritje ose ulje). Ju keni për të rregulluar ano me dorë, e cila mund të jetë një dhimbje në qoftë se jeni duke përdorur për të bërë intervale duke punuarjashtë.

Përfundim:

Ndërsa Weslo bën disa nga treadmills më ekonomike në treg, ata janë më themelore të treadmills themelore me hapësirë ​​këmbë të vogël, garancitë e shkurtër dhe lindi-kockat features.

Nisur nga kjo, këto treadmills nuk janë ndoshta më të mira për vrapues, rrethoresh shpeshta ose përdoruesit shtatlartë. Nëse ju jeni në një buxhet të rreptë ata mund të jenë të mjaftueshme për të ecur i rrallë dhe shumë të lehta. Por mos presin që ata të zgjasë shumë kohë nën të rëndapërdorim.

Nëse ju mund të përballojë për të shpenzojë pak më shumë, ka markave të tjera të ekonomisë që të ju jap më shumë në aspektin e fuqisë motorike, madhësia rrip, me cilësi të ndërtimit dhe garanci. Por është e vërtetë deri te ju dhe varet nga buxheti, situatën tuaj dhe kufizimet size.

Recommend : ±1±: Discount Cheap Wholesale iP0Ds for Sale !9# Treadmill Belt Guide !9# Indoor Bicycle Discount




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links